Am descoperit ca marea are ochi albastri,ca o padure de stanci se poate transforma in icoana si ca libertatea vine din curajul de a spune ca poti orice.Am invatat sa plutesc pe apa si pe vise si sa inot in imensitatea cerului.



luni, 22 noiembrie 2010

Leapsa "imprumutata" :)))

Patru filme care mi-au placut: La vie en rose ,Man on fire , A walk to remember ,Parinti si copii
Patru carti care mi-au placut : Anna Karenina ,Madame Bovary,De ce iubim femeile,Elevul Dima dintr-a saptea( asta ultima am citit-o de nnnnnnn ori)
Patru prieteni apropiati :mama ,Dana,Florina si cea mai importanta ramane Deliutza
Patru mancaruri preferate: zacusca,ardei umpluti,sarmalute in foi de varza,pizza.
Patru lucruri pe care le-am facut azi:am fost la scoala,am facut pregatire,am luat-o pe Delia de la gradi ,am gatit.
Patru locuri unde am dormit: Constanta,Campulung Muscel,Bucuresti ( vreo 4 ani) ,Buzau
Patru tari pe care le-am vizitat :Grecia,Italia si putin din Romania.
Patru site-uri pe care le frecventez zilnic :libertatea.ro ,cancan.ro,facebook.com,desprecopii.com
Patru lucruri care se afla momentan pe biroul meu:agenda,telef.mobil,aparatul foto si o iconita
Patru profesori preferati: Vanghele R. ,Preda G. ,( din liceu) si  Cosaceanu A.  ,Zoicas L. ( din facultate)
Patru colegi  de banca de pana acum:Mani ( in liceu) ,Iulia Irimia si Iulia Velcu ( in facultate).Si atat !
Patru numere preferate: 3, 8 ,12,29
Patru poeti preferati: Beaudelaire ,A.Rimbaud ,G.Apolinaire ,N.Stanescu
Patru persoane cu care am vorbit azi: Dana ,Janet ,Florina si Florin
Patru instrumente la care as vrea sa cant: pian,chitara
Patru regrete: - ca nu am ramas in Bucuresti dupa ce am terminat facultatea
                     - ca nu mi-am scos nici pana acum atestatul de traducator autorizat ( trebuie sa depun doar hartii,fara vreun examen)
                      - ca ma las dominata de sentimente  si nu de ratiune
                      - ca am tendinta sa protejez oamenii de unele adevaruri doar pentru a nu-i supara
Patru persoane carora le pasez leapsa: cui o vrea..

2 comentarii:

  1. Il ador pe Drumes.Invitatie la vals, Scrisoarea de dragoste si Elevul Dima...m-au cucerit. Le-am citit de nenumarate ori si de fiecare data cu aceeşi placere. Drumes ar trebui introdus in programa scolara!

    RăspundețiȘtergere